
Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Mobilná hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmety: mediálna výchova
➤ Odporúčaný vek/stupeň vzdelania: od 12 rokov/ 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá
➤ Počet hráčov: 1 na jedno zariadenie
➤ Dĺžka hry: 30 min.
➤ Jazyk hry: slovenčina, angličtina
➤ Predmet: mediálna výchova, informatika
➤ Vhodné na doma: áno
ChiA je satirická, naratívna hra, v ktorej sa hráči pripájajú k elitnej spravodajskej agentúre pre sliepky, aby ochránili svoj druh pred hroziacou krízou. Ako tajný agent musíte prechádzať chaotickým svetom ľudských presvedčení, potravinových trendov a bizarných konšpiračných teórií – a to všetko pri zabezpečení toho, aby si sliepky udržali svoje právoplatné miesto v spoločnosti.
Prostredníctvom strategického rozhodovania budú hráči analyzovať správy, manipulovať s diskusiami a nenápadne ovplyvňovať ľudské správanie, aby zabránili protikuraciemu povstaniu. Presvedčíte svet, že sliepky sú nevyhnutnými spoločníkmi, alebo sa z nich stane ďalší výstrelok rýchleho občerstvenia?
Vďaka svojmu ostrému humoru, absurdným scenárom a dilemám, ktoré vyvolávajú zamyslenie, ChiA vyzýva hráčov, aby kriticky premýšľali a zároveň ich ponorili do sveta, kde je realita často zvláštnejšia ako fikcia.
Hra Chicken Intelligence Agency je vhodná pre predmety ako mediálna výchova, či informatika, ale aj etická výchova, alebo anglický jazyk.
CHiA rozvíja:
➤ mediálnu gramotnosť: hra poskytuje praktický nástroj na rozpoznávanie manipulatívnych techník v médiách, ako sú emocionálne apely, logické klamy a zaujaté zdroje. Študenti sa učia, ako hodnotiť dôveryhodnosť informácií a vytvárať vyvážené mediálne filtre,
➤ kritické myslenie: hráči musia analyzovať správanie a názory cieľovej osoby, čo podporuje rozvoj schopnosti identifikovať kognitívne skreslenia a hodnotiť argumenty. Rozhodovanie v hre vyžaduje zváženie etických dilematík a strategického plánovania,
➤ digitálna etika a zodpovednosť: ChiA kladie dôraz na zodpovedné správanie v digitálnom prostredí, vrátane otázok cenzúry, manipulácie a etického používania technológií. Študenti sa učia o dôsledkoch svojich rozhodnutí v online svete,
➤ interdisciplinárny prístup: téma hry umožňuje prepojenie rôznych predmetov, ako je informatika, etika, občianska náuka a komunikácia. Môže slúžiť ako podklad pre diskusie o slobode slova, zodpovednosti médií a ochrane pred dezinformáciami.
Hru vytvorilo Impact Games v roku 2025.
Android Bezpečnosť na internete Anglický jazyk Kritické myslenie a mediálna gramotnosť iOS 2.stupeň ZŠ SŠ Etická výchova Informatika Občianska náuka
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Mobilná hra vhodná pre: 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá; predmety občianska náuka, dejepis,…
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov…
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná…
Historicky presná príbehová hra v ktorej odkrývate tajomstvo rodiny Dobšinských poznačené…
Strategická stolová hra vhodná od 13 rokov na dejepis pre 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá.
Kartová hra o overovaní informácii vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmet: mediálna výchova.
Kartová hra o algoritmoch a informačných bublinách vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmety:…
Kartová hra o algoritmoch a informačných bublinách vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmety:…
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.