
Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
➤ Ročník: 4. ročník ZŠ
➤ Odporúčaný vek: od 9 rokov
➤ Počet hráčov: 1 (na jeden výtlačok)
➤ Dĺžka hry: 45 minút
➤ Jazyk hry: slovenčina
➤ Predmet: informatika
➤ Vhodné na doma: nie
Print & play hru Teleporťáci stačí vytlačiť (pdf verzia hry + správne odpovede na linku vyššie) a môžete rovno prejsť k hraniu; nie sú potrebné žiadne ďalšie pomôcky.
Hráči a hráčky budú počas hry ovládať fiktívneho robota, čím si budú budovať základy programovania, zlepšovať algoritmické myslenie a bližšie sa oboznámia s témou cyklov.
Teleporťáci sa nedopatrením ocitajú veľmi ďaleko od domova... na Marse! Našťastie, namiesto v suchej pustatine, sa nachádzajú vo výskumnom laboratóriu a stretávajú robota. Spolu so svojim novým pomocníkom musia čo najsôr prísť na to, ako sa dostať domov. Pomôžete im?
Táto print & play vzdelávacia hra slúži ako interaktívna a zábavná náhrada pracovných listov z informatiky. Obsahuje 3 úlohy, ktoré didakticky nadväzujú na predchádzajúci diel a žiaci si pri ich riešení prehĺbia znalosti cyklov a precvičia si ovládanie robota v im už známom "jazyku".
Teleporťáci 5 pokrývajú obsahové a výkonové štandardy v predmete Informatika v 4. ročníku na I. stupni základnej školy (resp. v prvom alebo druhom cykle inovovaného ŠVP z roku 2023).
Pri použití v triede odporúčame pred hraním vytlačiť pre každého žiaka/žiačku osobitne. Ideálne je hru vytlačiť obojstranne, prípadne ako brožúru. PDF verziu hry spolu s hárkom správnym odpovedí nájdete na stiahnutie vyššie.
Hru produkovala a vydala inovačná platforma Impact Games v roku 2025.
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Mobilná hra vhodná pre: 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá; predmety občianska náuka, dejepis,…
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov…
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná…
Historicky presná príbehová hra v ktorej odkrývate tajomstvo rodiny Dobšinských poznačené…
Strategická stolová hra vhodná od 13 rokov na dejepis pre 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá.
Kartová hra o overovaní informácii vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmet: mediálna výchova.
Kartová hra o algoritmoch a informačných bublinách vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmety:…
Kartová hra o algoritmoch a informačných bublinách vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmety:…
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.