
Follow me
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
➤ Ročník: 4. ročník ZŠ
➤ Odporúčaný vek: od 8 rokov
➤ Počet hráčov: 1 (na jeden výtlačok)
➤ Dĺžka hry: 45 minút
➤ Jazyk hry: slovenčina
➤ Predmet: informatika
➤ Vhodné na doma: nie
Print & play hru Teleporťáci stačí vytlačiť (pdf verzia hry + správne odpovede na linku vyššie) a môžete rovno prejsť k hraniu; nie sú potrebné žiadne ďalšie pomôcky.
Hráči a hráčky budú počas hry sledovať správanie fiktívneho robota podľa predom daných programov, budú v programoch hľadať chyby a opravovať ich, čím si budú zveľaďovať algoritmicé myslenie.
Táňa a Oto sa vrátili z Marsu rovno doprostred riešenia policajného prípadu. Akýsi vandal sprejuje po stenách kde kade po meste zvláštne obrazce a vyzerá to tak, že mu pomáha robot! Navyše, začína to vyzerať, že výskumná stanica na Marse má s výtržníkom niečo spoločné...
Táto print & play vzdelávacia hra slúži ako interaktívna a zábavná náhrada pracovných listov z informatiky. Obsahuje 3 úlohy, kde si žiaci precvičia hľadanie a opravovanie chýb v programe v "jazyku", s ktorým už sú z minulých dielov familiárny. Úlohy pokračujú v rozvíjaní témy ovládania pohybu robota za pomoci cyklov.
Teleporťáci 5 pokrývajú obsahové a výkonové štandardy v predmete Informatika v 4. ročníku na I. stupni základnej školy (resp. v prvom alebo druhom cykle inovovaného ŠVP z roku 2023).
Pri použití v triede odporúčame pred hraním vytlačiť pre každého žiaka/žiačku osobitne. Ideálne je hru vytlačiť obojstranne, prípadne ako brožúru. PDF verziu hry spolu s hárkom správnym odpovedí nájdete na stiahnutie vyššie.
Hru produkovala a vydala inovačná platforma Impact Games v roku 2025.
Kartová hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; kritické myslenie, overovanie informácii a hoaxov.
Mobilná hra vhodná pre: 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá; predmety občianska náuka, dejepis,…
Print & play hra vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ, predmet: environmentálna výchova, geografia.
Spoločenská hra pre rozvíjanie strategického a podnikavé myslenia; 2. stupeň ZŠ a SŠ.
Mapové puzzle vhodné od 6 rokov; vlastiveda, dejepis, geografia, náuka o spoločnosti.
Stolová hra vhodná od 3. ročníka ZŠ na predmety biológia a environmentálna výchova.
Unikátna metóda vyučovania informatiky a digitálnych zručností pre 1. stupeň ZŠ.
Spoločenská hra o aktuálnych trendoch gastronómie, vhodná pre laikov ako aj študentov…
Spoločenská hra o zodpovednom inovatívnom podnikaní a rodovo-špecifických problémoch. Vhodná…
Historicky presná príbehová hra v ktorej odkrývate tajomstvo rodiny Dobšinských poznačené…
Strategická stolová hra vhodná od 13 rokov na dejepis pre 2. stupeň ZŠ, SŠ a gymnáziá.
Kartová hra o overovaní informácii vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmet: mediálna výchova.
Kartová hra o algoritmoch a informačných bublinách vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmety:…
Kartová hra o algoritmoch a informačných bublinách vhodná pre 2. stupeň ZŠ a SŠ; predmety:…
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.
Print & play hra vhodná pre 3. ročník ZŠ; predmet: informatika.